Some information.

Äntligen så har min hostmum skickat information om hur sommaren kommer se ut och hur saker går till hemma hos de, regler osv. Det kommer bli väldigt nytt alltihop och mycket att tänka på den första tiden men det ska nog gå bra! Liksom det är klart att jag ser till att barnen har solkräm på sig och dricker mycket vatten en varm sommardag? Men jag tycker det är super bra att hon skriver utförligt hur saker och ting ska vara så att jag förstår.

Barnen kommer ju vara en del på daycamps osv under sommaren och då skulle hon försöka ha att barnen inte var borta samtidigt så att jag kan lära känna dem en och en, och det låter ju ganska bra så att man får lite egentid med var och en i början.

Börjar bli skit nervös nu haha, vad ska jag köpa för presenter till barnen? Vad ska jag packa? Allt är som en enda stor virvelvind i mitt huvud! Men det ska nog gå super alltihop, bara jag andas så! :)

 


Hade ingen bra bild så fick bli en gammal bild, det här är precis efter jag tagit ut tandställning hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0