Dinnertime.

Har just ätit en så sjukt god middag, stekte alaska pollock fileér, hade svamp, tomat och gurka till och sen en lemon & dill sås, YUM YUM YUM! Det här med LCHF verkar inte så dumt va? :D Till frukost åt jag bacon och äggröra, hur gott är inte det liksom? Det bästa av allt är att man blir verkligen mätt, srew kolhydrater liksom haha och om jag blir hungrig innan middagen så tar jag en kopp kaffe med grädde i istället för mjölk och det ger också en viss mättnad, så då håller jag mig till middagen sen.

Ikväll ska jag rensa ur min garderob eller ja börja iaf haha och så kanske min bästa kommer över ett tag.
Ha en fin kväll alla! :)

 
Masterchef!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0