SJUTTIOSJU

Åh herregud, det är 77 dagar kvar tills jag åker!! Känns så himla långt bort, men ändå känns det som att det är hur snart som helst, jag ska liksom FLYTTA till ett helt annat land och jag tror inte att jag riktigt fattar det än. Jag tror inte jag kommer förstå det ens när jag sitter på planet, är så sjukt taggad och nervös på samma gång.

Samtidigt börjar jag förstå att jag ska lämna familj och vänner, det kommer vara skit tufft verkligen, det liksom ploppar upp i huvet hela tiden och ändå känns det som om att jag inte alls ska lämna dom. Man blir helt mindfucked typ. Men magkänslan säger iaf att det är rätt och det är skönt att jag inte fått kalla fötter än och det tänker jag inte få heller haha.


Och dig tänker jag smyga ner i handbagaget, bara så du vet

Kommentarer
Postat av: martina

godmorgon! allt bra? :)

2012-03-20 @ 06:32:33
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se
Postat av: F E L I C I A

vart ska du flytta? :)

2012-03-20 @ 18:02:49
URL: http://thegoldenyear.blogg.se/
Postat av: SVAR:

Ja tack det är bra! själv? :)

Till Washington, USA :)

2012-03-20 @ 21:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0