Rough day!

Oj vilken dag asså.. Idag har varit en riktig jäkla piss dag må jag säga. W och jag har inte kommit överens för fem öre idag, det har varit som att pratat med en vägg, han vägrar att lyssna. Så jag och min värdmamma har suttit ner nu på kvällen och pratat med honom. Vi får väl se hur det går men förhoppningsvis blir det bättre, det är ju han som förlorar på det om han missköter sig. Jag hoppas verkligen att det blir bättre för han är verkligen super go och rolig när han visar sina bästa sidor. Och det som var så skönt att höra var att min värdmamma sa när vi satt och pratade; jag gillar verkligen Mathilda,du vet W att vi haft problem förut när vi inte gillade au pairen så mycket men jag gillar verkligen Mathilda och hon är rolig och har en rolig personligheten och så säger W same same. Haha så det var skönt och höra!
 
Efter jobbet var jag och fixade mina ögonbryn på ett nailspa i närheten, det kostade 10 dollar?!? Japp inte ens 100 spänn, det ni SVEA! Hon vaxade och noppade de, det blev faktiskt väldigt bra så dit kommer jag nog gå fler gånger! :) Cyklade förbi Safeway och köpte massa godis och chips haha sen for jag hem till Angie ett tag där jag fick nybakade cupcakes, kan ju inte klaga på det direkt.
 
Godnatt på er♥
 
Två bilder från instagram idag @mathildapraiser

Kommentarer
Postat av: Louise

fin blogg du har!! Allt bra?:-)

Svar: Tack så mycket! Allt är fint, hur är det själv? :)
Mathilda Praiser Lindström

2012-06-28 @ 21:49:22
URL: http://louil.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0