Places to go

Just nu sitter jag och skriver ner platser som jag vill se innan mitt år är slut. Vad vill jag se då?  JO ALLT, haha. Ett år är inte tillräckligt för allt jag vill se i detta gigantiska land, det finns ju så MYCKET! Det som är så himla skönt är att jag är ledig lördag,söndag och måndag varje vecka nu under sommaren vilket är väldigt soft så jag får försöka göra en del weekends under sommaren eller bara dagsturer.

De har platserna har ploppat upp än så länge:

Philadelphia
New York City
Nashville
Miami
Boston
South/North Carolina
Västkusten (LA, san fransisco, San diego....)
Colorado
Chicago

Sen finns ju det en del kring Washington också som inte är alls långt bort :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0