Några timmar kvar..

Det är helt stört och jag fattar fortfarande inte att jag åker imorgon eller ah väldigt sent inatt. Har haft några vänner som kom över och sa hejdå för en stund sen, och jag kan inte få ut en tår och jag vet att det kommer komma sen.. Typ på planet eller något när man sitter och lyssnar på musik så kommer massa minnen ploppa upp! Men samtidigt så vet jag att jag vill verkligen det här och det har jag velat såååååå länge, så självklart är jag super taggad. Det känns bara så galet, jag har alltid velat åkt till USA, bo där osv och nu ska jag göra det?! Och jag har liksom alltid sett USA som drömmarnas land, att där kan man göra vad som helst, där slår drömmar in och nu ska jag verkligen FLYTTA dit.

Vill bara säga också att jag har så fina fina vänner, gud vad jag kommer sakna er!! Därför känner jag att måste bjussa på en liten bildbomb med massa fina minnen.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0