Middag ute!

Hej på er, först vill jag bara säga att jag är ledsen att jag inte hinner uppdatera mer men blogg appen på telefonen funkar inte.. Någon mer som har det problemet?

Idag har jag jobbat hela dagen, idag var väl ändå en bra dag måste jag säga om man jämför med gårdagen. Efter jobbet mötte jag upp Amanda och vi tog metron till Bethesda där vi mötte upp hennes tjejkompisar, vi satte oss på en fransk restaurang men blev en cheeseburgare med fries för min del, supergott! Och eftersom jag inte hade provat på frozen yoghurt ännu så blev det ju bara ett måste att köpa det efter maten, jag tog oreo och choklad smak plus jordgubbar, m&ms som topping och ja det var super smarrigt!

Nu måste jag verkligen sova, har ju faktiskt en dag kvar på den här veckan och imorgon blir det utgång, yaaaaay!
Godnatt amerikat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0