Ledig dag.

Japp som alla måndagar har jag varit ledig idag vilket jag tycker är helt underbart för att jag får långhelg men nu ska min värdmammas schema ändras så att hon blir ledig onsdagar istället. Visst att det kan vara skönt att få ett brake mitt i veckan men ändå, jag hade ju tänkt att jag kunde resa på helgerna och komma tillbaka på måndagen men det går ju inte nu.. Jaja bara gilla läget.

Min dag har iaf varit bra, hur har eran dag varit? :) Jag sov äntligen ut imorse, så skönt! Sen vid tolv tiden tog jag cykeln ner till starbucks och mötte upp Angie och hennes värdbarn, köpte en frappucino och drog hem till henne. Där bjöd hon mig på lunch, scrambled eggs, tomater och bagel med cream cheese = YUM! Blev en promenad på dagen och så nu en powerwalk på kvällen med angie, super skönt.

Nu ska jag försöka plugga lite teori eftersom att jag ska skriva körkortsprovet om några veckor.. Puss!


Kommentarer
Postat av: AmandaTuremark

Guuud vilken fin blogg du har!
Hoppas att du har haft en bra midsommar :)
Kolla gärna på min blogg så skulle jag bli super glad :D

Tack sötnos <3

Svar: Men gud tack så himla mycket!! Hoppas du också hade en fin midsommar! STOR KRAM :)
Mathilda Praiser Lindström

2012-06-26 @ 12:30:50
URL: http://amandaturemark.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0