Lcc meeting

God morgon och god eftermiddag på er där hemma! :) Hur är vädret hemma? Här är det såååååååååååååååå varmt, man avlider nästan och varmare ska det bli... Idag ska jag på mitt första LCC möte, där man träffar andra au pairer i samma område och gör olika saker, idag ska vi till något ställe som heter Marthas Table. De delar ut mat till hemlösa, så vi ska hjälpa till med smörgåsar och typ förbereda mat osv.
Petra har fixat så att en annan au pair ska hämta upp mig, så himla snällt eftersom jag hittar ju inget än eller vet typ inte hur jag ska ta mig med tunnelbanan än.

Igår hade vi det super mysigt ute på bakgården där vi grillade hamburgare och åt lite gott, de har verkligen världens mysigaste baksida! Ska alldeles strax springa upp och äta lite frukost, hörs senare:)


Magnolia bakery!


Kommentarer
Postat av: Lejla

Åhhh va skönt med värme, saknar dig massor gumman, men glad för din skull, kul att höra att du har det bra :) vi måste prata på skype när du kan!! :D pusssss på dig finaste <3 <3

Svar: Ååh vad jag saknar dig!!! Jag hoppas du har en jättebra semester i bosnien! :D <3
Mathilda Praiser Lindström

2012-06-10 @ 22:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0