H*LVETES DAG

Ja vad ska man börja någonstans? Har varit rena rama h*lvetet här idag. Jag vet inte hur många ggr W har fått mig att börja gråta idag. Ja visst låter det töntigt, en tio årig pojke får mig att börja gråta? Ja men så är det. Det är inte det att han är taskig utan han typ totalvägrar att lyssna och följer inte reglerna, man blir bara så frustrerad så jag har typ gråtit floder och jag gråter INTE ofta.. Men han lyckas pusha precis alla knappar så att mina tårkanaler öppnas VIDÖPPET.  Jag och mamman har iaf prata om det och känns skönt får hon förstod verkligen, så vi får väl se vad som händer och om det blir bättre, för jag vill inte byta familj, K är min lilla solstråle, hon är så himla go och lyssnar iaf och förstår, självklart har hon sina moments men vilken 7 åring har inte det liksom?
En dag kvar på denna vecka och imorgon blir det utgång! :D

Nu ska jag äta lite mat och kolla på glee Det bästa som finns när man behöver cheeras upp, mat och en riktig bra serie!

 

Kommentarer
Postat av: camilla

Stå på dig och visa vem som bestämmer. Tro mig jag vet.. Amerikanska au pair ungar kan vara så sjukt bortskämda och elaka. Han försöker förmodligen bara testa dig nu i början. Hoppas att det känns bättre snart! kram

2012-06-16 @ 10:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0