FÖRSTA DAGEN

God kväll eller ja snart god morgon på er där hemma! Idag var jag själv för första gången med barnen, gick väl ändå helt okej för att vara första gången. K är en dans på rosor men W kan vara lite svår men det funkar! Vi har spelat lite monopol, och sen hade barnen sim träning. K tjatade om hur mycket hon hatade att simma och att hon grät och var jätte ledsen förra gången, så jag sa att det skulle gå bra och att det är ju kul att simma! Gissa vem som kommer och säger direkt efter träningen, Mathilda you were right, you were right it was so much fun!! Haha told you so! Lillen då:).

Imorgon blir det sim träning igen och då ska jag köra dit de själv (mamman var med idag, så visade hon mig hur allt funkar vid poolen osv) och jag vet någon som längtar till simningen, haha.

Nu ska jag titta lite mer på glee innan jag somnar, god natt USA och godmorgon sverige!!

21.23


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0