Another Thunderstorm..

Yepp ni läste rätt, kom en till thunderstorm till DC igår, vet inte om den var värre än den förra som var men den här gången blixtrade det SJUKT mycket, blixtrarna hade ingen paus utan höll igång nonstop. Och det var ju inte direkt en liten blixt man såg utan det var hela himlen som lyste upp. Så ja thunderstormen hade perfekt tajming också precis typ när vi planerade att fora ner till downtown och taxin kom inte när den skulle och så ringde vi en annan taxi som inte kunde köra dit vi bodde för att det var träd och grenar på vägen. Men till slut kom det iaf en taxi som tog oss till metron och väl framme vid metron så har Angii glömt sin plånbok.. Pengar ID kort och ja ni vet haha. Så ja klockan var redan så mycket så alla blev rätt opepp på att gå ut och vädret gjorde det ju inte bättre, haha så det blev ingen utgång för våran del, vi som hade peppat hela veckan på utgång haha. Jaja så kan det gå, var väldigt skönt att bara få komma hem också, har varit helt slut efter denna vecka.

Japp det var min fredag, hur har eran varit? :) Tur att jag köpte lite amerikanst godis som jag hade när jag kom hem, det är mjölk choklad med peanutbutter i. Super gott! Har blivit helt tokig i peanut butter sen jag kom hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0