27:e juni 2012

God morgon Sverige! Hoppas ni sovit gott, jag ligger nog fortfarande och sover när ni läser detta för tänkte ni skulle få ett tidsinställt inlägg eftersom tidsskillnaden är så knepig plus att jag jobbar hela dagen idag och då har jag inte tid att blogga tyvär.
 
Igår efter jobbet mötte jag upp Amanda en annan au pair här i DC ( vi är faktiskt från samma stad i Sverige, lite komiskt sådär eftersom att den är väldigt liten och USA är JÄTTE stort haha. ) och hennes kompis Ellen som också är au pair, köpte en frappucino på starbucks, mocca cookie crumble, jag dör den är så god! Och säkert full av kalorier, haha men what to do? Jag hann även in på CVS igår så jag köpte mig en nagelsax, nagelfil och lite mera solkräm, bara välbehövliga saker. Sen är det ju faktiskt att jag måste börja plugga körkortsteorin lite mera intensivt,  super drygt och totalt jättetråkigt men något som måste göras.
 
Idag har ingen av barnen camp vilket betyder att båda kommer vara hemma... K har en playdate här på förmiddagen men W har inget inplanerat så får väl försöka så han också kan ha en playdate eller något, så svårt att hinna med allt annat som ska göras när båda är hemma samtidigt och rastlösa. Kan ju inte bara skita i de och göra annat.
 
Hörs senare, kram på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0