16:e juni 2012

Weeehj hej bakis dag. Vi kom hem rätt så sent igår, så är super trött idag och vaknar av att hemtelefonen ringer halv tolv.. då var man inte glad kan jag säga. Skulle fixat bankkonto idag men det får bli på måndag istället. Mötte upp två av tjejerna från igår på starbucks, där fick det bli en frappuccino och en brownie, bra brunch? ;) haha men gott var det. Idag tänker jag bara ligga inne och dega, håller på att ladda ner en gång i phuket, har någon sett den? Är den bra? :)

Svängde förbi affärn också påväg tillbaka, så har fått mig en powerwalk, super skönt! Imorgon ska jag försöka utforska staden lite mer. Godnatt på er där hemma♥. Här borta har jag flera timmar kvar på dagen! Puss.

17.20




Lite bilder från gårdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0