Svenskat ner sig.

Japp snacka om att vi har svenskat ner oss idag, haha blev några timmar på ikea och gud vad man kände sig hemma! Så härligt att bara strosa runt därinne. Vi började med lunch det första vi gjorde och självklart åt man köttbullar med lingonsylt. De var faktiskt väldigt goda måste jag säga och lingonsylten med, men moset.. De har bacon bitar i moset, ja säg mig varför har de det? Det var ju helt okej att äta men varför? haha, amerikanare..
Hittade iaf mina fotoramar så nu ska massa bilder upp härinne i mitt rum! Shoppade loss på matavdelningen.. hehe köpte gravad lax, sill, knäckebröd, fläderdryck, päroncider och choklad, kunde ju inte låta bli!  Avslutade dagen hemma hos Josefin i hennes källare där vi tittade på DirtyDancing och alla som känner mig vet ju hur förälskad jag är i den filmen, herregud perfekt avslut.. Now I've had the time of my life!! Iiiiiiiiii, kommer aldrig tröttna på detta mästerverk.
 
Har efter en super härlig dag med mina svenskar!! Nu ska jag sova för jobbar faktiskt imorgon, även om jag börjar sent kan det vara skönt med lite sovmorgon. Godnatt!
 

Kommentarer
Postat av: Josskoss

Kom hem nu så kan jag göra äkta svenskt potatismos!!!;(

2012-07-17 @ 08:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0