Sushi & Trolltider.

Idag har varit en helt ok lugn dag, K har varit på horseback riding camp och W åkte till poolen och spelade golf med en kompis. Sen när han väl var hemma, satt han och läste (helt frivilligt?? vad hände där liksom?? haha) Det andra som stod på schemat idag var att städa barnens rum, tvätta lite kökshandukar osv. Sånt som jag måste göra, men det brukar gå ganska fort! :)
Imorgon är jag ledig, mega skönt ska det bli och välbehövligt, höll på att glömma bort det tills min värdmamma påminde mig haha. Jag och Amanda ska dra ner till downtown för jag måste shoppa, måste verkligen till HM och köpa lite basic saker, som linnen och bekväma kläder som jag kan ha när jag jobbar.
 
Köpte med mig sushi hem till middag, super gott verkligen! Hittade trolltider på youtube, blev överlycklig och man känner som ett litet barn igen, kände mig som 6 år igen när jag satt och tittade i fasters tv rum haha. Känns som igår, ja att titta på en hel del julkalendrar och svenska saker blir ett måste härborta, det blir helt magiskt.. haha! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0