Awesome day

Jag har haft en hel underbar dag och kväll! Jag och svenska ligan bestämde oss för att dra till six flags america, ett stort nöjesfält och vattenpark. Det har varit 40 grader här idag, så ja det var rätt HETT kan man säga, vi hängde massa vid poolen, åkte några vattenrutschkanor, åt mat osv. Det var bara så härligt att ligga i vattnet och slappa och efter det var vi så trötta så vi struntade i alla berg-och dalbanor för den här gången. Men jag köpte säsongspass så det finns fler chanser och vi kommer definivt åka dit mer mer gånger! :)
 
Vi drog sen och kollade på nya spiderman filmen i 3D, gud vad bra den var!! Om ni inte sett den, gör det för den är verkligen sevärd och OMG vilket ögongodis som spelar Peter Parker, HERREGUD crush varning där asså, haha.
 
Nu ska jag sova, är helt slut efter denna långa dag och godmorgon på er där hemma! Puss och kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0