25:e juli 2012

Hej bloggen!
 
Låg och drog mig i sängen till tolv idag, skypade med bästis, hon gjorde sig redo för middag hemma och jag låg fortfarande sängen haha. Har varit strålande sol hela dagen än så länge så la mig ute i solstolen knappt en timma, orkade inte längre, det är tok för varmt!  Ska försöka mig på en powerwalk till starbucks, kommer bli VÄLDIGT svettigt men jag ska fasen ha min frappucino!
 
Bara två dagar kvar sen är det helg, längtar kan jag säga! Jag och några tjejer ska åka till Ocean City på lördag, det ligger precis vid stranden och vattnet, ska bli så härligt att se lite vatten haha. Här i DC är typ poolen det enda vatten du får se så ja man tröttnar lite. Det gör verkligen att man saknar Sverige mer!
 
Ska mysa ner mig i sängen innan jag beger mig ut i värmen igen, hörs sen! ♥
 

Jag & K var på zoo i måndags, hittade denna sötnos!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0