1 månad!

Idag är det exakt 4 veckor sedan jag lämnade svensk mark för att flytta till detta gigantiska land. Blandade känslor måste jag säga, allt är så himla nytt och man är inte van med något här, självklart är det en kulturkrock, men det funkar, det är också väldigt kul och intressant. Jag gillar USA måste jag ändå säga och alla säger att första månaden är hemsk och jobbig, så det är bara att stå ut för jag vet att det kommer bli lättare framöver. Hemlängtan tror jag inte man kommer ifrån dock, den har sina upp och nedgångar och självklart när man har en jobbig dag med barnen så vill man ju bara åka hem, haha sad but true. Men det finns så mycket att se framemot! :) Och inte fasen har man bara bra och lyckliga dagar hemma? NEJ så varför åka hem för att man känner sig lite nere en dag, suck it up and be a man, haha nej skämtåsido, det här är världens möjlighet och man kommer uppleva så mycket saker!

PUSS

Kommentarer
Postat av: jeam

Hallo! Nu har vi startat en ny omgång veckans blogg! Gå gärna in och anmäl dej, ju fler kommentarer du skickar destu större chans har du att vinna! Länk:
http://jeam.blogg.se/2012/july/veckans-blogg-vinnarna-och-ny-omgang.html#comment

Tack! :D

2012-07-03 @ 09:53:00
URL: http://jeam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0