Turistat

Idag åkte jag brorsan och pappa ner downtown och strosade runt som turister. Vi kollade in vita huset, lincoln memorial, monumentet och gick en jäkla bit, mina ben är helt slut. Vi avslutade dagen med middag på cheesecake factory, får inte nog av det stället hehe. Så underbart gott där! Men ikväll blev det ingen cheesecake, usch vad mätt jag blev, åt en supergod pasta. Lämnade jätte mycket mat så tog med i en box hem, perfekt då har jag min lunch klar tills imorgon ;).
 
Imorgon börjar jag jobba igen, känns sådär.. vill vara ledig och bara åka iväg och resa men nu är det slut på det roliga.. Kan knappt bärga mig tills barnen börjar skolan om två veckor, då kommer jag jobba ungefär 5 per dag, underbart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0