Another thursday...

Idag jobbade jag nästan 12 timmar.. Slängde på mig mina sovkläder och hoppade ner i sängen på en gång när jag kom ner på mitt rum, helt slut. Ska försöka somna snart, men igår när jag skulle vara duktig och sova tidigt så kunde jag inte sova och låg bara och vred och vände på mig haha, lyckat.. Tänkte att iaf skulle slänga in ett inlägg här innan jag deckar.
 
Dagen har känts väldigt lång idag men har försökt att tagga till NY så det har ju gjort dagen lite lättare iaf, 1 dag kvar!! Helt galet, åh vad jag längtar! Jag och barnen gjorde spaghetti med köttbullar till middag, och jäklar vad de åt mycket. Blev supergott så var kul att de också tyckte om det! :)
 

Körde förbi ett hus som hade haft en tuff natt.. hehe. (det var toapapper i hela trädgården..)

Härliga stranden för några dagar sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0