9:e augusti 2012 - I New York

God morgon därhemma! Idag åker vi tillbaka till DC, vill inte lämna NY.. Älskar den här staden!! Men nu blir det hem och spara pengar tills nästa gång jag kommer hit, jag och Angii har planerat in en weekend i början av december, längtar redan hehe. 
 
Vi har hunit med och sett mycket under de här dagarna, top of the rock, madison square garden, times square, frihetsgudinnan, central park, en hel del butiker och annat på broadway och mycket mycket mer! Plus att vi har shoppat en del, var nära att jag inte fick igen resväskan..  Men kan säga att jag längtar något enormt efter min stora sköna säng, kommer kännas guld när jag somnar i den haha.
 
Snart väntas en 5 timmars bussresa... Hörs när vi är framme!
 

Kommentarer
Postat av: Anna Pettersson

Hej vilken fin blogg du har!! Just nu har jag en tävling på min blogg och det är hela 3 vinnare!! Var med du också :) www.apetterssonn.blogg.se

2012-08-09 @ 20:39:19
URL: http://apettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0