7:e augusti 2012 - I NY

Vad e för en dag, vad e det för en dag? Nej det e ingen vanlig dag för det Mathildas födelsedag, hurra hurra hurra! Haha ja jag fyller faktiskt år idag, känns inte som det alls, i min värld är jag fortfarande 18 år och kommer nog vara det ett tag till hehe. Okej 21 är ok men sen kan jag väl få stanna på 21? det låter väl bra? Det enda positiva är att jag lagligt får köpa alkohol och gå ut på krogen i detta land och man behöver inte känna sig som en barnrumpa längre när man går ut här.. ;)
 
Shoppade faktiskt lite igår, äntligen och mer ska det bli idag!! :D
 

Igår uppe i Top of the rock, helt otroligt vilken utsikt, dog nästan så högt haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0