6:e augusti 2012 - Brooklyn/NY

God morgon på er! ♥
 
Idag ska vi dra in oss mot manhattan igen, besöka central park, gå upp i top of the rock och så blir det nog en del shopping idag asså, CANT WAIT! Vi bor somsagt i brooklyn så tar ungefär en halvtimme med tunnelbanan in till manhattan, klart det vore skönt att bo mitt i smeten men det funkar ändå! Ska springa och köpa ett par converse i en butik som ligger precis vid hotellet innan vi åker in, vill inte gå med foppa tofflor idag igen haha.. nog för att jag hade skavsår men ändå ;)
 
Vi hörs mer sen! Puss
 
Här är lite bilder från igår.



 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv; Det var väldigt härligt kan jag lova :)

2012-08-06 @ 12:35:07
Postat av: sandra

Hej där! Hoppas du har det bra!
Vad har du för tema på din design? :)

Svar: Hej! Jag har inget tema utan det är fixat och designat själv av idategebo.blogg.se :)
Mathilda Praiser Lindström

2012-08-06 @ 19:16:38
URL: http://mshastarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0