Gårdagen i Stockholm

Hej hopp. Nu har jag iaf vaknat till, är så jäkla sjuk/allergisk så orkar inte göra något typ.. Iaf igår var jag och en vän  i Sthlm hela dagen, vi åkte dit vid tolv tiden så vi satte oss på TGI fridays och åt lunch och tog en öl (förutom att jag spillde ut nästan hela min öl... haha). Anledningen till att vi åkte dit var att det var hennes födelsedagspresent och hon hade ingen aning om vad vi skulle göra hehe. Vi strosade runt på stan och shoppade lite granna. Sen på kvällen blev det dags för överraskning....... DIRTY DANCING! :)

Den var ju såklart sjukt jäkla bra och jag tror min kära vän också tyckte den var väldigt bra, jag köpte med mig en t-shirt hem (som jag tänkte jag skulle ha på dansklasser hehe) och Lotta köpte en nalle (mini-johnny). Kvällen och dagen blev lyckad och så har jag blivit med iphone igen!! :)♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0