2:a maj 2012

Hej hopp! Jag har precis kommit hem från Sthlm, har varit på ambassaden och fixat mitt visum. Det gick super bra faktiskt! Var så himla nojig innan, och trodde att att de skulle klaga på alla mina papper och att det var något fel osv men inte det inte :D.  
 
När jag kom dit så är det första jag ser massa vakter/poliser (har ingen riktig koll på vad de var, men väldigt good looking om jag får säga det själv haha) och liksom det såg ut som galler runt om haha. Sen hade de värsta säkerheten när man kom in, det kändes som att man var på arlanda ;) . Men nu är det gjort iaf, så himla skönt!


Hade så himla fint väder så blev en långpromenad istället för bussen tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0