1 VECKA SENARE

Precis idag så är det en vecka sen jag ändrade mina kostvanor och började med metoden LCHF, så hur har det gått då? Jo det har faktiskt gått smidigt och inte varit alltför svårt, för det första så tycker jag det är rätt kul att följa den här dieten, jag läser mycket om den och är väldigt intresserad. Självklart har jag fått värsta sötsuget och bara velat proppat i mig vad som helst bara det är söt men istället så har jag tänkt, nej det är fan inte värt det och sötsuget försvinner efter ett tag. Självklart har jag unnat mig lite nötter och mörk choklad (mer än 70% kakao) och det tycker jag man ska få göra, om man jämför hur dåliga mina vanor var förut så är nötter och mörk choklad ett STORT steg. 

Jag var verkligen cola beroende, köpte minst en cola om dagen men nu har jag inte druckit en enda droppe cola på över en vecka och det gott folk är bra gjort för att vara mig! Så nu undrar ni säkert om det har visats sig på vågen? Jovisst har det gjort det. På en vecka har jag gått ner totalt 2,5 kg och det är inte jättemycket för den här dieten men det är ju åt rätt håll iaf och jag måste säga att jag är nöjd att det gått så bra denna vecka! :)

Håller på med det sista inför roadtripen till Linköping imorgon, fett taggad! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0