Thunder and lightning

Yesbox just nu åskar det och blixtrar utanför mitt fönster.. IGEN. Hoppas det är allt, pallar inte med mer stormar, det är redan vägar som är stängda pga träd som fallit och över 1.5 miljon är utan ström. Räcker inte det? Just nu regnar det ute, hoppas vi slipper det imorgon, det brukar iaf vara fint väder på dagen och så kommer regnet på kvällen. Imorgon är det 4th july härborta, det är landets nationaldag och den firas STORT. Jag och några svenska tjejer ska dra ner till downtowm och kolla på paraden, ha picknick,äta middag och sen kolla på fireworksen på kvällen, så det blir en hel dag downtown, mys!
 
Idag fick jag ett grönt paket på posten, det var mina skor mamma hade skickat och hon hade också lagt ner mina raggsockor, som jag hade saknat de, haha. Nu är de på och ska mysa ner mig till allsång på skansen, genom mälarens kärlek till havet en blandning av sött och salt♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0