Nigthy nighty

Nej nu känner jag att måste försöka sova för även när jag planerar att sova ut på helgerna så lyckas jag aldrig. Om jag typ får sova till kl nio så är det sovmorgon för mig nuförtiden, sad but true, haha.

Jag och Angii hade det supertrevligt på cheesecake factory och vi båda tog en varsin hamburgare och fries, YUM! Min värdmamma frågade precis innan jag skulle dra, vart ska ni ikväll då? Jag ba, till cheesecake factory. Så sa hon, jag fattar inte vad det är med au pairer och cheesecake factory, alla au pairer ÄLSKAR det där stället. Haha ja, jag vet inte vad det är men jag har bara varit där två ggr och jag är redan förälskad i det där stället alltså, så mysigt och supergod mat!

Imorgon kanske det bär av till Six Flags om vi har turen med oss, godnatt amerikat och god morgon älskade Sverige♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0