Kvällstur

Har precis bäddat ner mig i sängen, så jäkla skönt att hoppa ner i sängen nyduschad och efter att man tagit sig en löptur, den bästa tröttheten utan tvekan! Men herregud så varmt och fuktigt det är, nu var klockan strax innan halv nio när jag var ute och man avlider typ ändå för att det är så äcklig luft, men så jäkla skönt när man öppnar dörren och kommer in air condition världen haha.
 
 Det har varit varningar för storm igen så vi får väl se, än så länge har jag inte hört nå åska eller sett nå blixtar men man vet ju aldrig. Igår när stormen kom var ju klockan också rätt så mycket och många blev av med strömmen igår, så glad att jag klarat mig båda gångerna. Nu när jag var ute och sprang såg jag att ett till stort träd hade fallit, bara något kvarter bort, och det visar ju verkligen vilken kraft stormen har, stammen var ju inte liten direkt om jag säger så... Och det står ju liksom träd nästan vid varje hus på varje gata och det är inte små träd heller och amerikanska hus verkar inte vara så bra byggda, speciellt om man jämför med husen hemma, de har ju iaf lite kraft men husen här borta ser så klena och tunna ut.
 
Nu ska jag kolla på någon bra serie och sedan sova, är ledig imorgon och troligtvis blir det lite shopping! :)
Godnatt!
 

Lite trött och svettig haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0