ÖVEREXALTERAD?

Det här så sjukt, jag är så himla taggad att jag vill åka nu nu nu! Men i ena sekunden så blir man jätte känslosam och bara tänker på hur ska jag klara mig utan alla underbara här hemma? Hur hur hur? Jag kan inte fatta att jag ska FLYTTA, men det känns så jäkla bra, jag har velat göra det här så länge och nu är det faktiskt på riktigt och inte bara en önskedröm.

Det är så mycket förberedelser som ska göras innan man åker så att man nästan glömmer bort att det är en mentalt förberedelse också, och nu har det lugnat ner sig lite på den skriftliga fronten, jag har bokat ambassad tid, är klar med visumansökan, har skickat in papper till organisation osv.. Så då börjar ju verkligen tankarna fara omkring. Jag vet att det kommer bli så sjukt svårt när jag står där på Arlanda och ska säga Hejdå men jag måste komma ihåg att jag VERKLIGEN VILL åka och magkänslan känns så rätt!

Bilden är tagen i somras i Sthlms skärgård, så himla vackert!

Kommentarer
Postat av: frida berg

Sv: Allt bra? :)

2012-04-17 @ 23:38:02
URL: http://fbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0