SUNDAY

Hej bloggen! Jag måste börja med gårdagen, asså vad fan hände?? VI VANN!!!! HELT GALET, kan fortfarande inte fatta att vi vann hela skiten!! :D Och hon var ju så överlägsen, HELT CRAZY!! Ja och det var väl självklart att nästa år när hela specktacklet ska äga rum i Sverige så bor jag på andra sidan atlanten, haha det var ju kul... Nej men är helt öveerlycklig att vi vann! Óch hade en helt underbar och rolig kväll med min bästa vän, väldigt mycket mat, godis och chips, trodde jag skulle rulla därifrån sen haha.

Har precis varit ute på en powerwalk, något varmt då och glömde solfaktorn så då får man skylla sig själv att man ser ut som en tomat i fejjan... Ska försöka ta ikapp lite BB avsnitt innan liven ikväll, sen är det ju faktiskt mors dag idag så till att fira det! Min kära mor fick stig hellmers nya film, hihi så den måste kollas på idag! Vad har ni köpt till era mammor? :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0