PREPARING

Herregud, det känns väldigt rörigt i mitt huvud just nu, EN ENDA RÖRA.. haha men det ska nog gå bra! Håller på att tvätta lite nu och måste bestämma vilka kläder som jag ska packa ner och om det är något som ska skickas. Kommer inte ta med så mycket skor eftersom det tar så himla mycket plats i väskan, mamma  kommer få skicka skor till mig när jag åkt och så kanske lite tjockare kläder. Som tur är det ju väldigt varmt där och behöver ju i princip bara packa ner sommarkläder :).

Skönt att jag kan bocka av alla presenter på listan nu förutom godiset som jag köper dagen innan. Imorgon måste jag kopiera lite papper, köpa adapter och lite till annars så börjar jag nog bli färdig på den fronten med allt som måste köpas. Härligt!! Så några dagar kvar nu, iiihhhhhh!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0