PACKA

Ja att packa är ju inte det lättaste.. Har slängt ner massa saker men måste verkligen organisera lite bättre och packa om ordentligt, måste packa smidigt och det är inte min starkaste sida. Vet inte heller hur jag ska slå in barnens presenter? Eller om jag ens ska göra det? assvårt! Funderar om jag bara ska köpa presentpåsar så lägger jag ner tröjorna där plus godiset med nå fint kort, det kanske funkar? :)

Och så bestämde sig mitt bankkort att sluta fungera, det är HELT NYTT.. hinner jag få ett nytt? NEJ.. så nu måste jag växla mer pengar och jag som inte ville ha så mycket löst ifall det skulle bli snott eller något men nu måste jag det. Jaja, allt kan inte vara dans på rosor ;)

Hoppas ni har en fin kväll alla! Puss.


Ni kan följa mig på instagram @mathildapraiser


Har myst extra mycket med mitt troll, usch vad jag kommer sakna den charmknutten!!


Kommentarer
Postat av: elizia

svar:tack desamma! :)

2012-06-01 @ 17:41:10
URL: http://elizius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0