Morning.

God morgon på er! Mår ni bra? :) Jag är lite halvt sliten faktiskt men så är det ibland, har precis ätit frukost och gjorde självklart lchf style haha. Har nog aldrig ägnat så mycket tid på frukost förut plus att jag gjorde kaffe, jag göra kaffe?? Det händer liksom inte men jorå och det blev helt okej!! ;) Men fick ju en liten omgång om hur man gör av pappa igår, annars hade jag aldrig klarat det... Det bästa av allt är att jag är super super mätt, det brukar jag aldrig bli av frukost men nu är jag riktigt jäkla mätt faktiskt.

Frukosten jag gjorde var att jag stekte två ägg och lite färska champinjoner, till det hade jag gurka, lite lax och creme fraiche, och så kaffe till det svart med lite grädde i istället för mjölk.

Nu ska jag mysa framför 7th heaven och sedan blir det jobb idag ändå, jobbar ju mitt sista pass på söndag så är bara att bita ihop.
Hoppas ni får en underbar dag!

Visst ser det smarrigt ut?


Kommentarer
Postat av: ~ L I N N ~

Jag lever :)

Hoppas det är bra med dig också!

2012-05-10 @ 17:44:34
URL: http://linnhahne.blogg.se/
Postat av: Felicias mode

Sv: tack så jättemycket fina du! :)

Snygg blogg du har! Hoppas du har det bra i Usa!

2012-05-12 @ 09:26:48
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0