Hängt på stan

Kom hem för en liten stund sen, har varit på stan och lunchat och strosat omkring i affärer med några vänner. Köpte en kökshandduk med dalahästar på, jajamensan jag hittade faktiskt det! Sen hittade jag champagne glas som var av något typiskt svenskt märke, på ett av glasen var det gult i botten och på det andra blått, kunde inte motstå när butiksbiträdet tog fram de, blir perfekt till föräldrarna :). Ville hitta nå litet mer till barnen men är verkligen jättesvårt, tror jag köper lite geléhallon och polkagrisar och lägger i två små påsar, det borde väl bli bra? :)

Har börjat packa lite också, vill vara klar med det i god tid och kunna kolla så att jag packat ner allt osv och inte en timme innan liksom som jag brukar göra när jag ska utomlands... Känns som att jag har tusen saker som måste göras, OMG!! Lite kaos i mitt huvud bara annars är det lugnt , haha.

Titta så fint inslaget det blev!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0