AND I'M DONE

Jo men visst då har jag jobbat mitt sista pass på lidl, känns så himla skönt att bara få vara ledig nu de här tre veckorna innan jag åker (OMG TRE VECKOR ENDAST????). Jag vill ju kunna träffa alla och inte behöva stressa igenom det heller. Det slog mig verkligen idag att det är fasen inte långt kvar nu, 3 veckor går så himla fort!

Justja jag till middag provade jag göra ett annat lchf bröd som jag hade tonfiskröra på och grönsaker, det blev super gott! Kommer nog göra det brödet till frukost rätt så ofta och det var riktigt enkelt att göra, berättar mer om det imorgon! Ha en riktig myssöndag nu! :) Puss på er.



Det är kaos i mitt huvud redan, undrar hur det kommer vara några dagar innan jag åker??!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0