26:e maj 2012

God morgon finisar! Hur mår ni idag? :) Det blev utgång igår för min del med några vänner, hade sjukt kul och så slaggade jag hemma hos lejla. Vi satte oss på ett ställe som heter Ugglan och åt lite fyllekäk sen fortsatte vi partyt hela vägen hem med PUMPANDES musik ur mobilen... haha. Är inte så bakis idag, är mest trött bara, kanske ett tecken på att jag börjar bli äldre och klokare? ;)

Hade en super mysig kväll igår med släkten, mycket mat och gott. Fick lite pengar och ett resekit med en new york bok (kommer användas flitigt), en till bok på svenska (kanske en pik för att jag inte ska tappa språket? haha) och lite godis, super gulligt! Sen av mitt kusinbarn fick jag ett armband som hon hade gjort och ett hjärta, snacka om att det följer med till USA, ska ramas in! :) Kramade barnen och pussade på de tusen gånger om, usch vad jag kommer sakna dem och tänk vad de kommer ha vuxit sen när jag kommer tillbaka.

Idag ska jag träffa min kusin som inte kunde komma igår, blir nog en fika eller lite lunch och ikväll står mat och eurovison på schemat hemma hos Jossan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0