15:e maj 2012

Hej på er! :) Hur mår ni idag? Jag mår finfint förutom att näsan är lite täppt haha, men så ska det väl vara nu när pollen har tagit över världen?? Känns ju  som det iaf. Idag står träning på schemat med min carrobarro, blir relativt lugn träning så att jag inte blir värre men lite ska nog inte skada! Sen får vi se vad kvällen bjuder på, blir kanske lite vin med en vän eller bara en film eller något :).

Idag gjorde jag pannkakor till lunch lchf style såklart, smakar ju självklart inte som vanliga men det var väl helt ok, inget jag kommer göra ofta men värt att prova! Till det hade grädde (40% fett) och så lite bär, hallon och blåbär.


Kommentarer
Postat av: ~ L I N N ~

Hoppas du haft en awesome tisdag ! :-D

2012-05-15 @ 15:58:02
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0