11:e maj 2012

Hej på er :) Idag är jag som sagt ledig från jobbet, sjukt skönt verkligen och att veta att söndag är min sista dag känns förjäkla bra! Angående mitt bröd igår... det blev ganska misslyckat faktiskt haha men så kan det gå jag är ingen direkt mästare på bakning måste jag erkänna. Därför ska jag göra ett nytt försök, åh nu tänker ni säkert ingen idé, haha. MEN jag ska prova ett annat recept som verkar lite "lättare" att göra och verkar smarrigare, plus att det brödet blir mer som "riktigt bröd". Så vi får väl se hur det går ;)

Nu ska jag göra lunch, blir lax med sallad och creme fraiche till! YUM.


Bild från ayia napa förra sommaren.Följ gärna mig på instagram @mathildapraiser


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0