UP AND AWAY

Hej finisar♥. Eftersom att jag nu enligt planerna ska vara påväg från London till NY så får ni här ett tidsinställt inlägg. Som sagt om allt går som det ska så har vi precis lyft från London och är framme om cirka 8 timmar i NY, vi blir upphämtade på flyplatsen och åker direkt till skolan. Vet inte hur internetet fungerar eller om det ens funkar på min dator men jag hoppas verkligen så att jag kan blogga!

Ha en superfin dag nu! Pusss.


Fick den här av mamma och brorsan innan jag åkte, ska försöka tänka på det när jag är uppe bland molnen! ;)

Kommentarer
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Ååh london :D

2012-06-04 @ 15:37:38
URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0