Mitt Nya Hem.

Jajamensan då var jag framme i DC hos min värdfamilj. Vi åkte från Long Island efter 9 tiden imorse och var framme i Bethesda innan fyra någon gång, där hämtade min värdmamma och barnen mig. De bor ungefär precis vid gränsen mellan Maryland och DC men tillhör liksom Washington området. Känns så himla skönt att äntligen vara framme!! :) Har ett super mysigt rum med eget badrum och stor garderob. De har världens STÖRSTA hus, helt seriöst, håll i hatten nu.. Det är fyra våningar, FYRA?! Japp så är det, trodde det var tre och det tycker jag är stort men nej fyra. Inte alls stort... Gick nästan lite vilse, haha.

Nästan allt är uppackat bara lite småsaker jag ska ställa tillrätta så som kort osv. K 7 år kom in och ville hjälpa till så hon hängde upp lite kläder på galgerna osv, super gulligt! Hon sa att hon älskade att hjälpa till och ja det är väl kul att höra från en sjuåring. Asså hon är ju bara för söt, hon pratar hela tiden och berättar hur mycket hon älskar att sjunga och dansa och att jag måste dansa med henne och när jag sa att jag skulle lära henne en dans blev hon helt extas, haha! :) Och brorsan är så go, han gillade inte att jag hade en NY yankees keps på mig; you're gonna have to throw that hat out..

De närmaste dagarna blir det mest bara info och lära sig saker, deras au pair som var här innan åker på måndag och mamman är ledig då, vilket betyder att min "första" dag blir på tisdag. Imorgon ska Petra (förra au pairen) visa mig runt lite och visa bilen, kanske får köra lite också, fett läskigt, vägarna är ju inte de lättaste...

Här är lite bilder från veckan.

22.10








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0