11:e juni 2012

God morgon! Hur mår ni idag? Regnigt hemma? ;) Har mina perssennier nerdragna än så länge men tror det är varmt som igår säkert. Idag är jag ledig börjar jobba på riktigt imorgon, men ska ut och köra bilen så att jag vänjer mig. Det är automat (ni vet amerikanerna är för slöa för manuell..) och jag är INTE van vid det, vill använda min vänsterfot HELA tiden. Var ute och körde med min värdpappa igår och det gick väl bra förutom att jag kör för sakta, haha plus att jag fick för mig att bromsen var kopplingen och ja ni förstod nog vad som hände.... TVÄRBROMS. Så idag ska jag ut själv och köra lite, vägarna är inte heller världens lättaste, STOP skyltar överallt och högerregeln existerar inte alls, så ja ut på vägarna och bli lite van är vad som gäller idag!

Hoppas ni får en bra dag! :)

08.12


Man märker iaf att man är i staterna, flaggor precis ÖVERALLT och ibland en hel drös på samma ställe..Well americans you gotta love them.

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha jag va oxa ute och korde idag! Och japp, automat suuuger, eller ja...Kanske inte om man ar van! ;) Och vardmamman tyckte jag korde for sakta jag med haha! :D

Svar: haha, jaa skitsvårt i början ju! Men nu rullar det på det ganksa bra :)
Mathilda Praiser Lindström

2012-06-11 @ 19:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0