Work hard!!

Hoppsan hejsan här kommer mitt första inlägg! Ska ut med doggen alldeles strax sedan blir det jobb 14-20.30. Känner att jag måste ligga i hårt och jobba mycket mycket nu så att jag kan få med mig en del slantar till USA! Det känns så himla overkligt att det är mindre än fyra månader kvar tills jag drar men det börjar nog kännas mer verkligt när alla papper och ambassaden är avklarad! Imorgon ska jag troligtvis skypa med mina kommande värdbarn, ser verkligen framemot det, de är så himla och söta och de bara babblar på!

Det är så otroligt kallt ute idag, så självklart sitter man och kollar igenom sommarbilder som gör att man fryser ännu mer! Jag och min underbara vän i napa förra året!

Kommentarer
Postat av: ludde

kul att du har börjat blogga syrran!

2012-02-10 @ 21:19:05
URL: http://www.luddes.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0