Visumansökan

Känns som att jag inte skrivit på flera dar men har varit fullspäckad schema, igår var jag på 20 års middag med lite vin mat och så upp och jobba kl 8 imorse, wiihoooo, eller?!? Ångrade lite att jag inte tog med colan istället för alkoholen haha men men.. När jag kom hem skulle jag skypat med familjen, men så var ungarna ute och flängde haha, så får bli på måndag istället. Idag har jag börjat med min visum ansökan, bättre sent än aldrig! Måste checka av noga innan jag skickar in den, allt måste ju vara perfekt och helt rätt ifyllt, skiträdd att jag ska göra något fel. Men Culture Care har skickat ut och visat steg för steg hur och vad man ska fylla i så jag borde inte missa? haha men man vet aldrig!
Nu ska jag kolla på mello och försöka plugga lite matte...
Hörs :)


Skulle äta min första grapefrukt idag,försökte vara lite nyttig, men fy det ser ju så gott ut och så smakar man, vad hände där liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0