Min kommande värdfamilj.

Nu kände jag att det var dags för ett au pair inlägg :). Nu efter att allt är klart med matchnings processen (man matchas ihop med en familj åt gången och sedan bestämmer man om man vill tacka ja till varandra). Min familj som jag ska jobba hos bor som ni redan listat ut i Washington, DC som är huvudstaden i USA (som om ni inte redan visste det haha). Jag ska ta hand om två barn,en tjej som är 7 år och en kille som fyller 10 nu i april. Barnen är väldigt aktiva och håller på med en massa olika sporter vilket betyder att jag kommer köra runt de en hel del.
Vi ska försöka skypa på lördag, det gick inte så bra förra gången, de är verkligen en upptagen familj, med fart och fläkt, men det gillar jag, så det kommer nog bli super bra!
Nu tänker jag inta sängen, har en del som ska göras imorgon, matte prov, köpa present, systemet.. och mycket mer! Kram på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0