Dirty Dancing!

Har nyss kommit hem från Sthlm, har varit och sett Dirty Dancing musikalen och gud såååååååååå bra den var. Snacka om att min söndag blev helt omvänd, gick och jobba imorse, träffade Joss som vanligt på dansen och så var hon super stressad för att hon skulle till sthlm och kolla på musikalen. Sen när jag sitter i bilen påväg hem ringer en tokstressad josefine, vad gör du idag? okej bra du ska följa med mig på dirty dancing! Jag kommer och hämtar dig om 15 min, 15 MINUTER!  (Hennes pojkvän hade blivit sjuk så kunde inte följa med) Haha då blev det fart på mig! Sen var det ju det där med att hitta i storstan, inte det lättaste.. Plus att vi hade GPS men nej inte gör det saken lättare. Snacka om att vi irra runt på stans alla gator, men fram kom vi, en kvart innan det skulle börja så lite tur hade vi haha. Och när vi åkte hem körde vi först åt fel håll, oops.. Min dag som skulle bestå av att softa lite, dra till gymmet och ytterligare hem och softa lite. Men jag är ÖVERLYCKLIG att den tog helomvändning! Om ni inte sett den, GÅ OCH SE! Herregud den var så bra, snacka om lycka i själen!
Puss :)



Självklart blev det lite donken efteråt, hungriga och trötta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0