SUNDAY

Äntligen april! Men just nu är det snöstorm utanför fönstret?? Jaja samma visa varje år... Får hoppas att det vänder, vill ha vår nu det är alldeles för kallt ute burrr!! Har ni blivit lurade idag? Jag blev rålurad eller ah jag kom på mig själv.. Min kära vän Josefine försökte lura mig och alla danselever att hon hade haft spenat på fötterna imorse?! haha och det värsta är att jag trodde ju typ på det.. Jag skyller på att jag är trött;)

Har hunnit färgat håret idag också,hade världens utväxt men vi körde hela håret. Nu sitter jag och tittar på reprisen av top model och snart blir det mat, yum!
KRAM :)


Kommentarer
Postat av: Anna Fahlgren

Hejsan! Det är så att jag har ett sammarbete med designbyMW och får därför möjligheten att lotta ut ett valfritt smycke från hennes webbshop, är du intresserad? Anmäl dig i så fall här! http://fahlgrenanna.blogg.se/2012/march/vinn-ett-smycke-fran-designbymw.html#comment

2012-04-01 @ 20:45:00
URL: http://fahlgrenanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0