"Ett tidigt hejdå"

Idag har jag haft uppvisning med mina 4-6 års grupper på dansen, det var så kul och de var så himla duktiga! :) Gud det var lite jobbigt när alla skulle gå hem, och alla är så underbara även föräldrarna är så goa, en mamma kom fram till mig efter och sa så fina saker, jag blir så himla rörd av sånt där! Det är ju de som ska ha stort tack att jag får dansa och umgås med deras barn, visst är det jobbigt ibland men de är såna glädjespridare och energiprickar och får mig alltid att skratta och le.

Nu ska jag istället tänka på det positiva, att jag har fått spendera så många terminer med dessa gosisar och jag har lärt mig så mycket, det är så himla kul och man lär sig så mycket av att jobba med barn och dans är verkligen någonting man blir glad av, som jag blir glad av.

Det som också känns så jobbigt är att jag och min Josefine (jag kallar henne för min haha så ni fattar) är att vi har gjort det här tillsammans så himla länge att jag knappt kommer ihåg när vi började haha. Vi har så kul när vi jobbar ihop, att liksom få ha dansklasser ihop med sina bästa vän är så grymt roligt och vi skrattar hela tiden. Hon är en så otroligt duktig dansare så det är helt galet, man blir så himla stolt! Jag har inte hållt på med dansen så himla länge men det var Josefine som typ "lärde" mig om man kan säga så, eller ja det var hon som fick mig att börja och tycka det var så sjukt jäkla underbart! Du är så bra♥.


Så söta saker jag fick idag av barnen!


Jag och min korv!

Kommentarer
Postat av: josskoss

oh min älskade vän! nu blev jag alldeles rörd! <3 tack för dom fina orden :) älskar dig !!

2012-04-23 @ 20:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0