Drömmer mig bort..

God morgon! Jag sitter och drömmer mig bort till varmare breddgrader. Sola och bada, en helt iskall öl vid poolen, shorts och bikini, fräknar som kommer fram haha, ja det är sommar det! :)

Det är ju som sagt drygt två månader kvar tills jag lämnar detta land så jag ska väl inte klaga, är så himla överexalterad!! Har så många platser jag vill besöka när jag är där borta och så mycket jag vill göra! Jag och bästis funderar att åka till Mexico när hon kommer och hälsar på mig, hur awesome vore inte det? :) Eller ja säg hur många platser vi inte vill åka till haha.


Hur underbart ser inte det här ut liksom?

Kommentarer
Postat av: Jessica

fin blogg!

hur har din helg varit?

hopppas du får en bra start på veckan! :)

2012-04-02 @ 13:24:08
URL: http://Jessicasvardagsliv.devote.se
Postat av: Hanna Håkansson [ Foto ]

tusen tack snälla du :) glädjer mig! :)

2012-04-02 @ 13:27:31
URL: http://hkansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0